2 Ağustos 2013 Cuma

2 AYDIR NELER YAPMIŞIM (1)


Yaklaşık 2 aydır bloğumdan uzak kaldım,kısaca bu sürede neler yapmışım.Bursa ziyaretim oldu.Ulu Cami ve Cumalıkızık ziyaretlerim.
Buranın misafirhanesinde kaldım.Bursa'ya gidecek arkadaşlara tavsiye ederim.
Çatalca-İhsaniye Köyünden arıcı dostum Emin Çilenti Bey'in ziyaretine gittim.
Kıymetli fikirlerinden istifade ettim.
Zeki,sempatik ve pratik bir insan Koskoca Çatalca'yı tanıyacağınıza Emin abiyi tanımanız bence yeterli.
Osman arkadaşımı da getirmiştim yanımda 3 hafta önce Hakkın rahmetine kavuştu.Çok üzüldüm anlatamam.25 senedir dostluğumuz vardı.Allah Rahmet Etsin.
1 Temmuzda katlı kovanlarımı taşıdım ayçiçeğine.
İstanbul boğazını yüzerek geçme yarışmasına katıldım tabiki seyirci olarak.
Beykoz'daki eğitime katıldım.
Türkiye arıcılarından benim için ilk 5'te olan Ali Türk ile tanıştım.Allah razı olsun iyi bir insan.
Sevgili İlhami Uyar abi yine bir güzel insan. DEVAM EDECEĞİM...

2 yorum:

  1. içerden dışarıyı çekmissin aynı pozdan ben de de var bilmem farkettin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir kez daha baktım..Çalışmalarınızda başarılar.

      Sil