13 Ağustos 2012 Pazartesi

Bal Sevgisi..!


Artık hasat zamanı  gelmişti.Senede 1 kez bu mutlu olayı yaşamak için bunca zahmetlere girmemiz sadece arı  sevgisiyle açıklanamaz.Doğrusunu söylemek gerekirse...



Ana arı ızgarası kullandığım için ballıkta hiç yumurta yok.Sadece sırlanmış petekleri almak kalıyor.




Eşim dostumla gönül rahatlığıyla yiyebileceğim kendi üretimim balı taktim ederim.



Gelecekte koloni sayımı arttırdığım zaman kısmetse  bugünkü çalışmalar ve bilgiler her zaman bana ışık tutacak.Bahara girerken 1 kolonim vardı.1 koloniden hem bal aldım hem de 3 koloni daha yaptım.Yani toplam 4 koloni arım var.Bu ay sonu itibarıyla yeni kovan bölmelerimle duruma göre sayıyı daha da arttıracağım sonuçları sizlerle paylaşacağım.




Beni yanlız bırakmayıp sezon başından beri takip eden ve arıcılığı öğrenen sağ baştaki kıymetli arkadaşım Ergün Hocama (hafif toplu olan) bal hediye etmek boynumun borcu olsun.Tabiki diğer arkadaşa da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder