11 Şubat 2013 Pazartesi

2013 ARICILIK FESTİVALİNİN SON GÜNÜNDEN İZLENİMLER


Bursa Mustafakemalpaşa arıcıları Eyüp-Feshanede ki fuara katılım sağladılar.
Sabah namazını Eyüp Sultanda eda ettikten sonra kahvaltıya geçildi,İstanbul'lu arıcılar olarak umarım bizden memnun olmuşlardır.
Türkiye'deki arıcılara bilgi ve beceri yönünden büyük katkısı olan Halil Bilen Bey ile tanıştım.(sağ baştaki)
Fuar içi ziyaretler devam ediyor.
Yıllardır tanışmak istediğim arıcı arkadaşlardan birisi de Kırklareli'li Üzeyir Okkan'dı.Türkiye arıcılarına gerek arıcılık yönünden gerekse kovan yapımında şimdi ve ilerleyen yıllarda büyük katkılar sağlayacağına inanıyorum.Dürüst ve mütevazi bir kişilik.
Halil Bilen Bey ve Üzeyir Okkan Bey'in fotoları.Benim için ikisi de arıcı duayenlerinden.
Pınarhisarlı arıcı Ali Osman Çalık ve Üzeyir Okkan Beyler.
Yine büyük arıcılarda Efraim Korkut ve İlhami Uyar,Meldiven Bursa Ender Bey'in standındalar.
Aydın-Çine arıcılık müzesi sorumlusu Hüseyin Çalışkan Bey.
Feshanedeki fuarda Mavi Kovandan 2 adet kovan aldım.Oksalik asit,Kasnak ve ana arı yetiştirmek için larva transferi yapabileceğim malzemeler aldım.
Komşum Feyzi Akıncı Bey bahar beslemesi için invert şurup ve arıcı elbisesi aldı. Tanıştığım arıcı arkadaşlarımdan sol baştan Şeref Korkmaz,Resul Yaman ve can dostum Celal Bozkurt Beyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder