1 Nisan 2013 Pazartesi

ARILAR MUM KABARTIYOR. (1)


Havanın dün çok sıcak olması ve İlkbahar bakımı için arıların genel durum kontrolü için arılığa gittim.Her türlü çiçek açmaya başlamış,arılar polen taşıyorlar ve yavru alanları bayağı genişlemiş nektar salgısı yok.Antalya'lı arıcıları takip ediyorum aşağı yukarı aynı benzer özellikler bu sene onlarda da var.Eskiden o yöre bizden hep 1 ay önce gidiyordu. 30 mart'ta bazı kovanlara geçen seneden kalma ham petek vermiştim. 1 gün sonra gittiğimde ham petekler büyük ölçüde kabartılmış haldeydi.Yine aynı şekilde boş çerçeveye kasnak takmıştım şu anda gördüğünüz gibi.1 hafta sonra durumları nasıl olacak acaba.Kovan başı 1 litre şuruplama yaptım. Aslında bu şekilde bloğumda yayınlamam kendim içinde iyi bir şey mesela geçen sene bu ayda ne yaptığım kayıt altında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder