11 Mayıs 2012 Cuma

ANA ARI MEMESİ ( YÜKSÜĞÜ) KORUMA KAFESİ



Dün yazmıştım koruma kafesleri uzun olduğu için 2 cm kadar kestim bugün taktım.Dibine biraz bal döktüm,Önümüzdeki 2 gün içinde ana arılar çıkacak.



Çıkan ana arıları küçük bir ruşette bakacağım.Kovanda 2 tane kapalı yüksük bıraktım.Bakalım sonuç ne olacak.



Vermiş olduğum petekleri kabartıyorlar.



Bu da diğer çerçeveli kabartılan petek.Bu çerçeveleri Kovana arka taraftan bakınca (Toplam 5 çerçeveydi) 1 ile 3. çerçeve arasına ve 4 ile 5. çerçeve arasına koydum.Ustalardan öğrendiğimize göre usül böyle.Bu  blogda amacım hiç arıcılığı bilmeyen kişilere arıcılığı sevdirmek ve yapmasını bir nebze öğretmek.Kendimin de öğreneceği daha çok ince noktalar var.Ama bu yazıyı okuyan Usta arıcılar var ise mesela yukardaki fotoğraflardaki kapalı kafeslere bir miktar işçi arı refakatçi olarak koysaydım daha iyi olurmuydu diye bir ara düşündüm.Bunun gibi olaylarda yorumlarınızı beklerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder