20 Mayıs 2012 Pazar

BİLAL-İ HABEŞİ CAMİİ OLAĞAN KONGRESİ KONUŞMA METNİ (20 Mayıs2010-20 Mayıs 2012)-BAYRAMPAŞA-İSTANBUL

 Muhterem divan,kıymetli hocalarım.
 Saygıdeğer Bilal-i Habeşi Camisinin kıymetli üye ve cemaat mensupları.
Mensubu bulunduğum ve 2 sene başlanlığını yaptığım Bilal-i Habeşi Camii Kur'an Kursu Yaptırma ve Yaşatma Derneği adına hepinizi saygıyla selamların en güzeli ile selamlıyorum. ES-SELAMÜ ALEYKÜM. Hoş geldiniz sefalar getirdiniz.
 Derneğimiz birlik ve beraberlik içerisinde hareket ederek siz saygıdeğer cemaatimizin maddi ve manevi destekleri ile 2 sene içerisinde bir çok faaliyeti icra etmiştir.Bunlara kısaca da olsa değinmek istiyorum.
 Öncelikle bahsetmek istediğim en önemli faaliyet ''Mahallemizde açılmış olan Bayrampaşa Kız İmam Hatip Lisesinin''kurulması işidir.
 Bir çok Anadolu şehrinden daha kalabalık bir nüfusa sahip olan Bayrampaşamızda bugüne kadar açılamamış veya  açılmamış olan İmam Hatip Lisesini açmış bulunma şerefi bizim yöneticilik dönemimize nasib olmuştur.
 İşte bu Kız İmam Hatip Lisesinin ve ayrıca canlandırılan Yatılı Erkek Kur'an Kursumuzun bu hale gelmesi için var gücüyle bize destek olup çalışan muhterem Ali Yılmaztürk Hocamıza ve Bayrampaşamızın çok değerli saygıdeğer Müftüsü İzzet Şener Hocamıza şükranlarımızı sunmayı bir borç bilirim.

Böyle önemli hizmetleri bize nasib eyleyen ALLAH'Ü TEALA'ya sonsuz Hamd ederim...Çok şükür.

Bu hizmetleri icra ederken bize destek veren tüm arkadaşlarımıza,muhterem hocamıza ve diğer ismini anamadığım dostlarıma da candan teşekkürü borç bilirim.
 En içten dileklerimle sizleri saygı ve sevgilerimle selamlıyorum.Toplantımızın hayırlara vesile olmasını ve yeni seçilecek yönetim kurulumuzun derneğimize hayırlar getirmesini temenni ediyorum.Yeni seçilen başkanımıza,yeni yönetim kurulumuza ve denetleme kuruluna başarılar diliyorum.Hepinizi saygıyla selamlıyorum.


                                                                                              Cihan Sancak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder